Ukończone studia:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Pedagogiki i Psychologii - kierunek pedagogika, specjalność pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Filologiczny, Podyplomowe Studium Logopedii i Glottodydaktyki z Terapia Pedagogiczną – kierunek Logopedia,
Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny Instytut Filologii Polskiej – specjalizacja Neurologopedia
Dolnośląska Wyższa Szkoła Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej Wrocław , Podyplomowe Studia - specjalizacja Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju Małego Dziecka
Kursy kwalifikacyjne i doskonalące:
Teoria i praktyka EEGBiofeedback w neuropsychoterapii – kurs kwalifikacyjny,
Oligofrenopedagogika - kurs kwalifikacyjny,
Szkolenie Johansen Indywidualna Stymulacja Słuchu: Kurs wprowadzający Johansen IAS;
Prowider Neuroflow - diagnostyka i rehabilitacja zaburzeń przetwarzania słuchowego APD;
Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacji uczniów autystycznych – kurs kwalifikacyjny,
Podyplomowe Studium Specjalizacyjne w zakresie emisji i higieny głosu – kurs kwalifikacyjny,
Oral Placement Speech Disorders – Assessment and Program Plan Development – Zaburzenia ustno-motoryczne diagnoza i tworzenie planu terapii,
Integracja odruchów twarzy wg metody dr Swietłany Masgutowej,
Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Moralesa,
Wczesna profilaktyka trudności szkolnych u dzieci – praca z odruchami dziecięcymi i neurofizjologiczne metody terapii,
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka,
Diagnoza i terapia neurologopedyczna pacjentów ze znacznymi i głębokimi zaburzeniami funkcji oralnych,
Formy usprawniania komunikacji dziecka z upośledzeniem umysłowym. Komunikacja alternatywna i komunikacja totalna,
Wspomaganie rozwoju mowy dziecka harmonijnie rozwijającego się i z zespołem Downa,
Stymulacja rozwoju sensorycznego dzieci – czucie i równowaga,
Ontogeneza motoryczna dziecka i jego rozwój odruchowy,
Aktywne metody pracy z małym dzieckiem,
Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku 0 -12 lat,
Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio i sześcioletnich – Bateria5/6,
Metoda Dobrego Startu,
Podstawowe zabagnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem,
Specjalistyczny Program Diagnostyki i Terapii Sensor-Komplex,
Kocham czytać – symultaniczno-sekwencyjna metoda wczesnegi czytania,
Certyfikat Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji,
Warsztaty Kliniczne Akademii Neuroterapii Certyfikowanego Programu Doskonalenia Zawodowego Neuroterapeutów,
Zadania realizowane w poradni dla dzieci:
diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy i języka – brak mowy, opóźnienia w rozwoju mowy, dyslalia, rozszczep wargi i/lub podniebienia, jąkanie wczesnodziecięce i inne,
diagnoza i terapia zaburzeń kompetencji językowych w przebiegu chorób neurologicznych u dzieci w tym – alalia, afazja, dysartria, dysfagia, mózgowe porażenie dziecięce, oligofazja, całościowe zaburzenia rozwoju autyzm i zespół Aspergera, i inne,
wczesne wspomaganie rozwoju mowy dziecka w tym dziecka z ryzyka okołoporodowego,
wspomaganie rozwoju mowy dziecka w przebiegu opóźnień w nabywaniu kompetencji komunikacyjnych u dzieci z prawidłowym rozwojem psychoruchowym z izolowanym ORM,
diagnoza i terapia odruchów orofacjalnych,
diagnoza i terapia zaburzeń funkcji pokarmowych – połykanie, gryzienie, żucie ,
diagnoza nieprawidłowości w budowie i rozwoju narządów artykulacyjnych,
przesiewowe badania percepcji słuchowej z zastosowaniem programu multimedialnego „Słyszę”, percepcji wzrokowej „Widzę” oraz mowy „Mówię”,
prowadzenie grupowych zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy i integracji sensomotorycznej „Logomaluchy” - program autorski,
konsultacje dla nauczycieli i rodziców dotyczące profilaktyki oraz zaburzeń w rozwoju mowy i języka u dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym,
prowadzenie warsztatów tematycznych oraz pogadanek dla rodziców i nauczycieli w zakresie profilaktyki oraz zaburzeń w rozwoju mowy i języka u dzieci w wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym
prowadzenie diagnozy i terapii Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansen,